winieta na tablicy

OBUT 2013. Już jutro sprawdzian trzecioklasisty 2013. Co będzie na teście? Jak przygotowania?

Do szkół dostarczane są właśnie przesyłki z zestawami zadań testowych dla trzecioklasistów oraz Przewodnikiem przeprowadzającego badanie i Przewodnikiem po programie WPP. OBUT 2013 już jutro!

Zdjęcie ilustracyjne
 
Zdjęcie ilustracyjne
fot. Shutterstock

Tylko dyrektor szkoły lub upoważniona przez niego na piśmie osoba może odebrać paczkę, w której znajdują się arkusze egzaminacyjne Ogólnopolskiego Badania Umiejętności Trzecioklasistów.

ZOBACZ TAKŻE

Sprawdzian trzecioklasisty OBUT 2013. Pytania o cień, tekst o królu i obliczenia zegarowe. Test znów był zbyt trudny?

Sprawdzian trzecioklasisty OBUT 2013 [ARKUSZE, TEST, ZADANIA, PYTANIA, ODPOWIEDZI, ROZWIĄZANIA]

Z testem trzecioklasiści zmierzą się już jutro - we wtorek 21 maja. Co na temat testu myślą Internauci? Dorośli nie ukrywają swojego krytycznego podejścia do sprawdzianu.

"To jest Chore dzieci muszą być pokrzywdzone przez te testy ja bym w życiu takich testów nie wymyśliła dzieci się maja uczyć w naszych latach to jeszcze był luz ja nieraz nie potrafię rozwiązać zadania z córka a co dopiero te testy! CHORE KATASTROFA!!!!" - wskazuje mama jednej z uczennic.

"Uważam że na naszych dzieciach prowadzi się badania, a powinno się przebadać tych co je wymyślili. Dzieci uczą się czegoś innego a na testach wymagają zupełnie coś innego" - dodaje zania.

"Mam nadzieję że w tym roku układający test przyjrzał się najpierw uważnie podstawie programowej, zadaniom w ćwiczeniach do matematyki lub tematom ćwiczeń z języka polskiego. Testy z OPERON wydają się być ułożone mądrzej, są bardziej dopasowane do poziomu wiedzy i możliwości wyrażania się 3klasisty" - konkluduje Eska.

Jak Wasze samopoczucie przed sprawdzianem? Jak przygotowanie trzecioklasistów? PISZCIE W KOMENTARZACH POD MATERIAŁEM!

HARMONOGRAM OBUT 2013
21 maja - przeprowadzenie badania OBUT 2013 w szkołach
21-30 maja - Wprowadzanie do programu WPP danych z badania i przesyłanie ich do IBE. Możliwość konsultacji z ekspertami za pośrednictwem dedykowanego forum dyskusyjnego w Serwisie dla szkół (https://www.obut.edu.pl).
24 maja – 5 czerwca - Zapoznanie się z raportami z wynikami klas zamieszczonymi w Serwisie dla szkół (po ok. 48 godzinach od wysłania danych)=
wrzesień - raport ogólnopolski z wynikami OBUT 2013

ZOBACZ TAKŻE

Sprawdzian trzecioklasisty OBUT 2013. Uczniowie trzecich klas napiszą test 21 maja

Sprawdzian trzecioklasisty OBUT 2013. Ogólnopolskie Badanie Umiejętności Trzecioklasistów już 21 maja. Gotowi?

Komentarze (57)

  • martyna (gość)

    martyna (gość)

    21.05.13, 19:53

    ulga wielka polski najgorszy

    Zgłoś

  • oli (gość)

    oli (gość)

    21.05.13, 14:13

    najgorsze za mną polski był okropny ale matma spoko myszle że zdam

    Zgłoś

  • oli (gość)

    oli (gość)

    21.05.13, 14:10

    ja napisałam byłam zlęknięta ale jusz po (ulga)

    Zgłoś

  • KUJON_NaDzWyCzAjNy (gość)

    KUJON_NaDzWyCzAjNy (gość)

    21.05.13, 13:54

    KIKA A jeśli chodzi o twoje błędy to sobie zobacz: 1.) Naucz się rodzajów!!! Nie mówi się TE KUJON kujon mówi się w rodzaju NIJAKIM tylko MĘSKIM!!! 2.) Błąd ortograficzny w wyrazie PISZE piszę się PISZĘ!!! 3.) A wogle niepatrzyłem czy robię błędy!!!

    Zgłoś

  • KUJON_NaDzWyCzAjNy (gość)

    KUJON_NaDzWyCzAjNy (gość)

    21.05.13, 13:39

    Dla mnie ŁATWE były :) ao pisaniu listu nic niebyło

    Zgłoś

  • Paulina (gość)

    Paulina (gość)

    21.05.13, 12:00

    już naszczęście po egzaminie , strasznie sie boję wynikóww ; /// wcale nie był taki trudny , nie było listu!!!!!!!!!!!

    Zgłoś

  • jej (gość)

    jej (gość)

    21.05.13, 08:30

    te testy sa bardzo trudne jak patrze to są chyba testy dla szóstoklasistów trzymajcie kciuki za mnie a ja za was i ciekawe co bedzie na tym tescie

    Zgłoś

  • mały (gość)

    mały (gość)

    20.05.13, 22:17

    czy ktos wie co będzie na tescie już

    Zgłoś

  • kosmit nie zda (gość)

    kosmit nie zda (gość)

    20.05.13, 21:51

    Jak nie bedzie trudny to ok ale jak bedzie trudny to na w czasie Siema niewyrobie a w szkole mam dobre oceny sory za bledy pisalem z telefonu ktory dostalem na komunieXD.

    Zgłoś

  • spoko laska (gość)

    spoko laska (gość)

    20.05.13, 21:35

    ja sie nie stresuje, anewet jak mi zle pujdzie i tak zdam

    Zgłoś

  • oskar pitch ologia (gość)

    oskar pitch ologia (gość)

    20.05.13, 21:14

    la,la,la

    Zgłoś

  • ErO (gość)

    ErO (gość)

    20.05.13, 21:02

    ja mialem prubny test i mam z niego 5 :) a jutro prawdziwy

    Zgłoś

  • martyna (gość)

    martyna (gość)

    20.05.13, 20:20

    ja dziś miałam powtórzenie i nasz pani ryczy jak niewiem ojoj

    Zgłoś

  • martyna (gość)

    martyna (gość)

    20.05.13, 20:17

    boje się bardzo z probnym było to samo stres jak niewiem boje się ;(

    Zgłoś

  • sadsad (gość)

    sadsad (gość)

    20.05.13, 20:06

    boje się jak wypadnę

    Zgłoś

  • jessie (gość)

    jessie (gość)

    20.05.13, 19:52

    ja mam fajnie bo dzis spadlam ze 6 stopnia schodow i jutro nie ide do szkoly pisac test hura!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Zgłoś

  • 20.05.13, 19:44

    Komentarz usunięty

  • Trzecioklasistka (gość)

    Trzecioklasistka (gość)

    20.05.13, 19:32

    Jutro piszę ten test , jestem bardzo zestresowana , pisałam już próbny , byłam najlepsza.. chyba nawet wiem dlaczeog . nasza klasa jest najgorszą klasą w szkole xDDD . Bardzo bardzo sie boję . będę za wszystkich trzymać mocno kciuki . żebyście napisali ten test bardzo dobrze :) Pozdrawiam Paulina

    Zgłoś

  • KIKA (gość)

    KIKA (gość)

    20.05.13, 19:29

    A to dobre niejaki KUJON NADZWYCZAJNY tak powtarzał, że z błędami pisze:-)).Gratuluję tych "powtórek":-)).

    Zgłoś

  • KIKA (gość)

    KIKA (gość)

    20.05.13, 19:26

    Testy OBUT-u to przerost formy i treści. Edycje lat ubiegłych zbyt trudne dla uczniów, zbyt ambitne. Rozumiem iż ktoś na tym sporą fortunę zbija skoro mamy na nich logo UE. O wiele bardziej dostosowane do programu nauczania i zrozumiałe dla WSZYSTKICH uczniów są testy OPERONU i jak dla mnie one są prawdziwym odzwierciedleniem umiejętności przeciętnego trzecioklasisty.

    Zgłoś


Zamknij

Twój komentarz

Galeria

  • Game Boy kończy 25 lat [WIDEO]

    Game Boy kończy 25 lat [WIDEO]

    Autor: CNN Newsource/x-news

    Data publikacji: 22.04.2014 12:47

    Liczba odwiedzin: 76

    Pierwsza na świecie przenośna gra elektroniczna pojawiła się w 1989 roku. Według raportu Nintendo sprzedano 120 milionów wersji Game Boya z blisko pół miliardem gier! »

  • Na Uniwersytecie Łódzkim w najbliższy weekend odbędą się Dni Japońskie

    Na Uniwersytecie Łódzkim w najbliższy weekend odbędą się Dni Japońskie

    Autor: Dziennik Łódzki

    Data publikacji: 22.04.2014 12:12

    Liczba odwiedzin: 50

    Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny Uniwersytetu Łódzkiego (ul. Rewolucji 1905 roku, Aula T1) od 26 do 27 kwietnia przepełnią klimaty Kraju Kwitnącej Wiśni. Na uczelni odbędą się Dni Japońskie. »

  • Polinka, kolejka gondolowa Politechniki Wrocławskiej ruszyła po naprawie

    Polinka, kolejka gondolowa Politechniki Wrocławskiej ruszyła po naprawie

    Autor: Gazeta Wrocławska

    Data publikacji: 22.04.2014 11:58

    Liczba odwiedzin: 45

    Polinka, kolejka gondolowa Politechniki Wrocławskiej, została uruchomiona dziś o godz. 7. Będzie kursować do godz. 19. Na razie nad Odrą pasażerów wozi tylko jeden wagonik. Drugi czeka na naprawę. »

  • « Poprzednia
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Następna »

Rok szkolny 2013/2014 - daty

Sonda

Matura coraz bliżej. Egzamin z jęz. polskiego odbędzie się 5 maja. Uczycie się już do matury?

Ja powtarzam do matury tylko dwa słowa - "będzie dobrze, będzie dobrze"
24%
Nieee, jeszcze mam czas na naukę
23%
Tak, codziennie coś powtarzam
18%
Jestem już szczęśliwym studentem/absolwentem. Maturę mam już za sobą
18%
Zacznę się uczyć w kwietniu
17%

juniorfutbol.pl

Najnowsze materiały

Najczęściej komentowane

Najpopularniejsze materiały

Polskapresse sp z.o.o informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie natablicy.pl podlegają ochronie. Dowiedz się więcej
Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej

Copyright Polskapresse Sp. z o.o. Kontakt | Regulamin | Polityka prywatności

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do Państwa indywidualnych potrzeb i preferencji, w tym w celu emisji możliwie indywidualnie przygotowanej reklamy. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Prywatności”.

Zamknij